Acțiuni de planificare strategică și financiară
UAT MUNICIPIUL MORENI
Stimați cetățeni ai municipiului Moreni,
UAT municipiul Moreni implementează proiectul “Eficiența instituțională și buna guvernare la nivelul Municipiului Moreni”, finanțat din Fondul Social European (FSE), prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA).
Un obiectiv specific al proiectului vizează creșterea capacității de a realiza o planificare strategică a municipiului Moreni bazată pe prioritizarea acțiunilor și cheltuielilor bugetare și stabilirea unui dialog cu partenerii locali, prin elaborarea Strategiei de dezvoltare locală a municipiului Moreni pentru perioada 2021-2028.
Pentru elaborarea Strategiei de dezvoltare locală a municipiului Moreni pentru perioada 2021 – 2028, UAT municipiul Moreni, cu sprijinul S.C. Public Research S.R.L. vă transmitem spre completare CHESTIONARUL atașat.
Chestionarul completat cu date din perspectiva dumneavoastră, poate fi completat si la https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/STRATEGIAMORENI2028 sau descarcat din link-ul de mai sus si transmis la adresa de e-mail office@almaro-training.ro până la data de 28 august 2020.
Pentru informații suplimentare, persoane de contact sunt:
- Carmen Șerban – Manager proiect, Primăria municipiului Moreni, e-mail carmen.serban@primariamoreni.ro, mobil 0741209632
- Adrian Bădilă – expert elaborare strategii, e-mail adbadila@yahoo.com mobil 0723562407
Cu deosebită considerație,
Constantin Dinu, Primar Municipiul Moreni
A2.1. Elaborare Strategie de Dezvoltare Locală a Municipiului Moreni.
Contract nr.5342/ 29.05.2020 =5luni
Perioada 09.07.2020-09.12.2020
A fost postat Chestionarul pentru cetateni privind SDL 2021-2028 atat pe site-ul institutiei, pe pagina web a proiectului cat si pe pagina de FB a institutiei. Deasemenea, chestionarul a fost distribuit si cetatenilor din municipiul Moreni.
A fost finalizată Analiza ex-post a Strategiei de Dezvoltare Durabilă a municipiului Moreni 2016-2020, document ce va deveni anexă la Strategia de Dezvoltare Locală a municipiului Moreni pentru perioada 2021-2028.
Au fost finalizate cele 4 Grupuri de lucru cu privire la scenariile/proiectele de dezvoltare:
- Grup economie și infrastructură;
- Grup mediu și cultură;
- Grup dezvoltare socială;
- Grup educație și formare.
Au fost organizate și desfășurate 4 întâlniri pe grupele de lucru cu privire la scenariile/proiectele de dezvoltare:
- Grup economie și infrastructură pe 3.11.2020 orele 9,30-12,00;
- Grup mediu și cultură pe 3.11.2020 orele 12,30-15,00;
- Grup dezvoltare socială pe 5.11.2020 orele 9,30-12,00;
- Grup educație și formare pe 5.11.2020 orele 12,30-15,00.
A fost postat pe site-ul instituției Anunțul nr.12305/11.11.2020 privind Dezbaterea publică a SDL 2021-2028 împreună cu Draftul Strategiei pentru a putea fi consultat de părțile interesate și pentru a veni cu propuneri de modificare.
Pe data de 27.11.2020 ora 12,00 a avut loc Dezbaterea publică privind SDL a municipiului Moreni pentru perioada 2021-2028.
A fost finalizată elaborarea SDL în data de 09.12.2020 și, pentru a obține Hotărârea de Consiliu Local, pe data de 22.12.2020 a avut loc întâlnirea cu consilierii locali privind SDL a municipiului Moreni pentru perioada 2021-2028, cu accent pe portofoliul de proiecte.
A fost publicat pe site-ul instituției Proiectul de hotărâre al Consiliului Local privind SDL 2021-2028.
A fost aprobată Strategia de Dezvoltare Locală a municipiului Moreni pentru perioada 2021-2028 conform HCL nr.19/25.02.2021.
S-a finalizat Contractul nr.5342/29.05.2020.
A2.2. Analiza, elaborarea de propuneri de modificare, completarea si simplificarea procedurilor de lucru ale UAT-ului Municipiul Moreni.
Contract nr.5342/ 29.05.2020 =9luni
Perioada 09.06.2020-09.03.2021
Au avut loc 5 intalniri de lucru intre expertul din partea prestatorului de servicii si personalul institutiei pentru modificarea, completarea si simplificarea procedurilor de sistem si operationale existente cat si pentru elaborarea de noi proceduri pentru activitatile procedurabile.
A fost prezentat instituției Raportul privind efectuarea întâlnirilor de lucru cu scop de detaliere, analizare și prezentare a procedurilor de sistem și operaționale aplicabile în UAT Municipiul Moreni și finalizarea de comun acord a listei de proceduri de sistem și operaționale ce urmează a fi modificate, completate, simplificate și elaborate.
S-a trecut la modificarea, completarea procedurilor operationale existente și elaborarea de noi proceduri.
S-au modificat, completat procedurile operaționale existente și s-au elaborarat noi proceduri operaționale.
Continuă procesul de modificare, completare proceduri operaționale existente și elaborare de noi proceduri operaționale.
A fost finalizată analiza, elaborarea de propuneri de modificare, completarea și simplificarea procedurilor de lucru ale UAT-ului Municipiul Moreni.
S-a finalizat Contractul nr.5342/29.05.2020.
Procedurile rezultate din cadrul proiectului sunt:
1 |
PS-03 |
Audit intern |
2 |
PS-05 |
Managementul schimbărilor |
3 |
PS-06 |
Managementul riscurilor |
4 |
PS 07 |
Raportarea stadiului de implementare a strandardelor SCIM |
5 |
PS 08 |
Circuitul documentelor |
6 |
PS 09 |
Semnalarea neregularităților |
7 |
PS 10 |
Identificarea funcțiilor sensibile |
8 |
PS 11 |
Gestionarea abaterilor |
9 |
PS 12 |
Delegarea de sarcini/atribuții |
10 |
PS 13 |
Bunurile primite cu titlu gratuit cu prilejul unor acțiuni de protocol în exercitarea mandatului sau a funcție |
11 |
PS 14 |
Gestionarea conflictelor de interese |
12 |
PM-02 |
Comunicare |
13 |
PM-03 |
Gestionarea deșeurilor |
14 |
PM-05 |
Măsurări și monitorizări de mediu |
15 |
PM-06 |
Pregătirea pentru situații de urgență și capacitatea de răspuns |
16 |
PM-08 |
Evaluarea conformării |
17 |
PO-01 |
Ghid elaborare documente |
18 |
PO-02 |
Analiza efectuată de management |
19 |
PO-04 |
Relaţia cu cetăţeanul |
20 |
PO-04.01 |
Desfășurarea audiențelor |
21 |
PO 04.02 |
Controlul financiar-contabil de gestiune la asociațiile de proprietari |
22 |
PO 04.03 |
Relația cu asociațiile de proprietari |
23 |
PO 04.04 |
Implementarea Legii nr. 544/2001 |
24 |
PO-04.05 |
Afișarea citațiilor și a publicațiilor de vânzare imobiliară |
25 |
PO-04.06 |
Comunicarea din oficiu a informațiilor de interes public în format standardizat și deschis și asigurarea transparenței decizionale |
26 |
PO-05 |
Soluţionare petiţii |
27 |
PO-05.01 |
Redactarea actelor și reprezentarea în fața instanțelor de judecată |
28 |
PO-06 |
Evaluarea satisfacţiei cetăţenilor |
29 |
PO-07 |
Achiziția prin cumpărare directă |
30 |
PO 07.01 |
Planificarea achizițiilor și întocmirea planului anual |
31 |
PO 07.02 |
Organizarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziții publice de furnizare/servicii/lucrări prin PROCEDURĂ SIMPLIFICATĂ |
32 |
PO 07.03 |
Atribuirea contractelor de achiziție publică/acordurilor-cadru de servicii, prevăzute în anexa nr.2 a Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice |
33 |
PO-07.04 |
Urmărirea contractelor de achiziții publice |
34 |
PO-08 |
Elaborarea şi execuţia bugetului local |
35 |
PO-08.01 |
Completarea registrelor contabile |
36 |
PO-08.02 |
ALOP |
37 |
PO-08.04 |
Depunerea situațiilor trimestriale și anuale |
38 |
PO-08.05 |
Asigurarea controlului financiar preventive |
39 |
PO-08.07 |
Gestionarea datoriei publice |
40 |
PO-08.08 |
Evidența contabilă a angajamentelor |
41 |
PO-09 |
Hotarâri, Dispozitii |
42 |
PO-09.01 |
Organizarea și desfășurarea ședintelor de consiliu local |
43 |
PO-11 |
Desfășurarea activității compartimentului de audit intern |
44 |
PO-11.01 |
Urmărirea implementării recomandărilor propuse în timpul misiunilor de audit |
45 |
PO 12 |
Evitarea situațiilor de pantouflage |
46 |
PO-12.01 |
Combaterea vulnerabilității la corupție |
47 |
PO-12.02 |
Evidența concediilor de odihnă și alte concedii |
48 |
PO-12.03 |
Întocmirea, actualizarea şi aprobarea fişelor de post |
49 |
PO-12.04 |
Întocmirea, aprobarea și modificarea regulamentului de organizare și funcționare |
50 |
PO-12.05 |
Întocmirea, actualizarea și gestionarea dosarelor profesionale ale funcționarilor publici |
51 |
PO-12.06 |
Detașarea personalului (mobilitatea personalului) |
52 |
PO-12.07 |
Etica și codul de conduită |
53 |
PO-12.08 |
Salarizarea personalului |
54 |
PO-12.09 |
Angajarea personalului contractual |
55 |
PO-12.10 |
Postarea de informații pe site |
56 |
PO-13 |
Protecția avertizorului de integritate |
57 |
PO-14 |
Stabilirea necesarului de formare profesională |
58 |
PO-15 |
Stabilirea impozitelor şi taxelor locale |
59 |
PO-16 |
Colectarea responsabila a resurselor financiare |
60 |
PO-16.01 |
Acordare facilități fiscale |
61 |
PO-16.02 |
Organizarea și funcționarea casieriei |
62 |
PO-16.03 |
privind executarea silită |
63 |
PO-18 |
Valorificarea domeniului privat/superficia terenurilor |
64 |
PO-18.01 |
Acordarea sprijinului pentru realizarea locuințelor pentru tineret |
65 |
PO-18.02 |
privind eliberarea certificatului de producător (Eliberarea atestatului de producător agricol și a Carnetului de comercializare a produselor din sectorul agricol) |
66 |
PO-18.03 |
Gestionarea Registrului Agricol |
67 |
PO-18.04 |
privind elaborarea, evidența și urmărirea contractelor de concesiune/superficie |
68 |
PO-19 |
privind monitorizarea și evaluarea proiectelor cu fonduri nerambursabile |
69 |
PO-20 |
Monitorizarea serviciilor publice |
70 |
PO-21 |
Urbanism |
71 |
PO-22 |
Inventariere |
72 |
PO-23 |
Gestionare activității de informatică |
73 |
PO-25.01 |
privind efectuarea anchetelor psihosociale |
74 |
PO-25.02 |
Colaborarea cu DGASPC |
75 |
PO-25.08 |
Identificarea și monitorizarea copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate |
76 |
PO-26 |
Întocmirea și emiterea actelor de stare civila |
77 |
PO-27 |
Elaborarea programului de investitii |
78 |
PO-28 |
privind amenajarea teritoriului |
79 |
PO-29 |
Întocmirea și publicarea declarațiilor de avere și de interese |
80 |
PO-30.01 |
Relațiile cu publicul |
81 |
PO-30.02 |
Constituirea, completarea şi organizarea colecţiilor |
82 |
PO-31 |
Disciplina în construcții |
83 |
PO-34 |
Gestionarea situaţiilor de urgenţă |
84 |
PO 35 |
Prelucrarea datelor cu caracter personal |
85 |
PO 35.01 |
Cartografierea datelor cu caracter personal |
86 |
PO 35.02 |
Cererile și drepturile persoanei vizate |
87 |
PO 35.03 |
Notificarea autorității de supraveghere în cazul încălcării securității datelor cu caracter personal |
88 |
PO 35.04 |
Răspuns în cazul unui Incident de Securitate |
89 |
PO-35.05 |
Gestionarea riscurilor în prelucrarea datelor cu caracter personal |